Kamery

Fotografia górska: techniki, sprzęt. Zdjęcia w niniejszym dziale zamieszczamy wyłącznie w celu wymiany doświadczeń, testów, itp.

Kamery

Postprzez IraS » 1 lut 2010, o 18:27

Tak chodzi mi po głowie zakup kamery a, że w tej dziedzinie jestem zielony to liczę na jakieś wasze sugestie. Oczywiście chce by była w miarę tania ale dobra, mała, HD oczywiście cyfrowa. Dobrze by w zestawie był jakiś porządny soft do obróbki. Co możecie polecić i dlaczego ?
IraS
Administrator

Re: Kamery

Postprzez browar » 1 lut 2010, o 19:01

IraS napisał(a):Tak chodzi mi po głowie zakup kamery a, że w tej dziedzinie jestem zielony to liczę na jakieś wasze sugestie. Oczywiście chce by była w miarę tania ale dobra, mała, HD oczywiście cyfrowa. Dobrze by w zestawie był jakiś porządny soft do obróbki. Co możecie polecić i dlaczego ?

Filmuję od 86 roku,robiłem to nawet dla (tfu,tfu) pieniędzy,używałem 8 różnych kamer, więc chyba dam radę pomóc.Ale musisz zeznać do czego potrzebujesz kamerę (imprezy,teren,rodzinne itp) i ile kasy możesz wydać,na czym będziesz oglądać (internet,komputer,telewizor itp).Jak się określisz,coś wymyślimy.
browar
Niedzielny turysta bieszczadzki

Postprzez IraS » 1 lut 2010, o 19:23

Głównie teren, góry no i czasami trudne warunki atmosferyczne. Oglądał będę po jakimś tam montażu na TV HD więc chyba powinna mieć łącze hdmi lub optyczne (nie mam pojęcia jak to jest w kamerach) No a jak się uda coś ciekawego z filmować i zmontować to i do netu się wrzuci ;) ,ale do tego to już chyba super jakość nie jest potrzebna. Kiedyś pracowałem w Kodaku i nawet sprzedawałem kamery ale analogowe a potem z cyfrowym zapisem na taśmie ale to było 13 lat temu i od tej pory tematem się nie interesowałem. Wtedy królowało Sony. Nie wiem jakie karty pamięci są stosowane najczęściej w kamerach ale preferował bym CF lub Memory Sick by były kompatybilne ze sprzętem foto. A cena rozsądna nie będę tego robił profesjonalnie czy komercyjnie.
IraS
Administrator