Lustrzanka dla początkującego

Fotografia górska: techniki, sprzęt. Zdjęcia w niniejszym dziale zamieszczamy wyłącznie w celu wymiany doświadczeń, testów, itp.

Lustrzanka dla początkującego

Postprzez Misieg » 12 kwi 2009, o 17:01

Przymierzam się do kupna mojej pierwszej lustrzanki, nie znam się na nich, nigdy nie miałem takiego aparatu, dlatego proszę o porady ( nie śmiać się ze mnie, jestem laikiem w tej materii ;) ). W tym momencie myślę o:
1. nikon d60
2.canon eos 450d
3. sony alpha 350

Proszę o jakiekolwiek sugestie - chce robić głownie zdjęcia w górach + cerkwie itp
http://picasaweb.google.com/michal.organ" - cyfrowa galeria bieszczadzka
http://pogorze.phorum.pl/index.php" - pogórzańskie klimaty, wszystko co w pogórzach piszczy
nr gg: 5476043
Misieg
Niedzielny turysta bieszczadzki

Re: Lustrzanka dla początkującego

Postprzez vm2301 » 12 kwi 2009, o 18:53

No to chłopie zapomnij o poradach - tu zaraz będzie wojna posiadaczy canona i nikona;)

Plus sto tysięcy rożnych sugestii dotyczących szkła...

Ty se Misieg lepiej monetą rzuć :mrgreen: ...albo sprawdź aktualne promocje...

Pozdrawiam:)
vm2301
Wyrypiarz bieszczadzki

Postprzez Piotr_S » 12 kwi 2009, o 21:22

Misieg napisał(a):1. nikon d60
2.canon eos 450d
3. sony alpha 350
Proszę o jakiekolwiek sugestie - chce robić głownie zdjęcia w górach + cerkwie itp

Myśle że vm ma dużo racji, ale Ci powiem na co ja zwracałem uwagę a dość sporo o tym poczytałem - kupowałem w styczniu.

Po pierwsze zajrzyj na testy, są plusy i minusy oraz przykładowe zdjęcia:

www.fotopolis.pl/index.php?n=7307 A350
www.fotopolis.pl/index.php?n=7024 D60
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=7157 450d

Po drugie pamiętaj że kupując lustro wchodzisz w cały system - dokupujesz potem obiektywy i jeśli chodzi o oryginalne to Sony wygląda najgorzej chyba (mało, drogie - Carl Zeiss i zdaje się w ogóle trudno dostępne)