Ratunku, jadę za tydzień jestem zielona

Szlaki, czasy przejść, dojazd i inne praktyczne tematy

Ratunku, jadę za tydzień jestem zielona

Postprzez katarzynka » 12 lip 2010, o 11:55

Witam, będę pierwszy raz w Bieszczadach tydzień może dłużej-ja+małżonek+samochód-(minus) namiot
nocleg mamy k/Leska wszędzie możemy sobie dojechać-kręci mi się w głowie od inf.nie mam jeszcze mapki- proszę o pomoc w zaplanowaniu ciekawych tras- z uwzględnieniem sytuacji, że zostawiamy samochód i musimy do niego wrócić:) zorientowałam się że można tak na Tarnicę. Oczekuję ciszy i spokoju i malowniczych miejsc na długie romantyczne "spacery" (mąż mnie zabije ;) chętnie na dzień lub dwa- . możemy wyskoczyć do Słowacji, lub na Węgry w źródła termalne i kochane zamki -albo żeby dalej pobrykać po górach,
będę wdzięczna za pomoc- piszecie fenomenalnie o tych Bieszczadach, zaraziliście mnie to teraz pomóżcie:)
katarzynka

Re: Ratunku, jadę za tydzień jestem zielona

Postprzez lucyna » 12 lip 2010, o 15:24

1. Tarnica wejście z Wołosatego.
2. Dwernik Kamień wejście z Zatwarnicy
3. Połonina Wetlińska
4. Mała i Duża Rawka wejście z Przełęczy Wyżniańskiej
5. Okolice Jeziora Myczkowieckiego ścieżka Błekitna Łezka
lucyna
Zbanowany

Postprzez katarzynka » 12 lip 2010, o 17:05

Dziękuję, zaopatrzę się w przewodnik, to wszystko się wyjaśni- proszę o polecenie czegoś- wszyscy chwalili tu jakąś pozycję-czy mogę prosić o przypomienie,
, P. Lucyno proszę o czas, w jedną stronę- dodam że nie biegam po górach, tylko chłonę i delektuje,
Czy jakieś propozycje na Słowację/Węgry? rekreacyjnie, popływać, pozwiedzać
katarzynka

Postprzez lucyna » 12 lip 2010, o 17:20

Te trasy są w Twoim zasięgu.