schronisko "pod honem"

Pytania oraz opinie na temat obiektów noclegowych w Bieszczadach

schronisko "pod honem"

Postprzez gosc » 18 maja 2009, o 15:19

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem nowym i "zielonym" forumowiczem,proszę więc o "łaskawe oko" na ewentualne gafy.
Wybieram sie w okolice schroniska "Pod Honem".Miejsce wydaje sie być fajne,ale to wszystko co wiem.Proszę o info tych,którzy tam byli i mogą podzielić się ze mną swoją wiedzą
Dojazd planuję do Leska albo Sanoka,nie wiem skąd będzie bliżej do w/w bazy.Potem miejscowy transport.
Ile czasu poświęcić trzeba na dojście do bazy.
Jak oceniacie bacówkę.
Polecam się łaskawej Waszej pamięci.
gosc

Re: schronisko "pod honem"

Postprzez lucyna » 18 maja 2009, o 17:09

W schronisku ostatnim razem byłam z 20 lat temu. Znam tylko Ariego psa-goprowca, który przeszedł na emeryturę i chyba tam nadal mieszka. Uwielbia aportować, jest niezmordowany, jak zabraknie w okolicy patyków to przyniesie do zabawy kamienie.
Najlepiej dojechać do Cisnej z Sanoka autobusem, bo można pojechać przez Komańczę lub Lesko. Własnym samochodem możesz podjechać prawie pod schronisko. Od przystanku do Pod Honem czas przejścia 15-30 min.
lucyna

Postprzez Misieg » 18 maja 2009, o 17:58

Jeżeli chodzi o standard to jest to typowe górskie schronisko - bacówka, czyli wszystko to co potrzebne jest turyście i niewiele ponadto, bacówka ma fajny klimat, tak jak każda bacówka PTTK w Bieszczadach. Jeżeli chodzi o dojście z centrum Cisnej to jakieś 15min.....czas jak i droga mogą się wydłużyć w pewnych okolicznościach :mrgreen:
http://picasaweb.google.com/michal.organ" - cyfrowa galeria bieszczadzka
http://pogorze.phorum.pl/index.php" - pogórzańskie klimaty, wszystko co w pogórzach piszczy
nr gg: 5476043
Misieg
Niedzielny turysta bieszczadzki

Postprzez Winnetou » 4 wrz 2011, o 07:17

Witam wszystkich forumowiczów.