Szukam noclegu

Pytania oraz opinie na temat obiektów noclegowych w Bieszczadach

Szukam noclegu

Postprzez cinola » 13 cze 2012, o 18:32

Witam .
Na wstępie chciałem się przywitać.
Mam pewien problem (chodź w Bieszczady jeżdżę od prawie 30lat) ,zawsze spałem w namiocie ,pod chmurka i gdzie się tylko dało .Wielu moich znajomych słyszało opowieści jak tu jest,i w końcu dali się namówić na wyjazd. Problem w tym ze muszę znaleźć warunki jak w hotelu minimum 4 gwiazdki.Więc, łazienka w pokoju, fajnie byłoby zejść na śniadanie.Oczywiście miejscówka powinna być w okolicach UG.
Dziękuje za wszelkie informacje.
cinola
Stonka bieszczadzka

Re: Szukam noclegu

Postprzez lidkru » 13 cze 2012, o 19:01

no to pozostaje Ci Hotel Górski :)
...Właśnie przed chwilą zbiegłam z zakładu
Dla niepoprawnych marzycieli...
lidkru
Zakapior bieszczadzki

Postprzez hadamlicz1 » 13 cze 2012, o 19:14

Cinola może Ty po prostu zabierz ich w Tatry;)
Nic mnie tak nie męczy, jak niechodzenie po górach!
Hadamlicz
hadamlicz1
Niedzielny turysta bieszczadzki

Postprzez creamcheese » 13 cze 2012, o 19:16

Hotel Górski w UG i to najlepsze "apartamenta" :mrgreen: ...chyba że w Arłamowie jeszcze coś mają :mrgreen:
A poważnie...to może zabierz ich do Polańczyka. Będą szczęśliwi bo dużo gwiazdek, spoko, deptak, knajpy na poziomie a nie jak w UG "u eskulapa" i piwo pod sklepem. Pozdrawiam wcale nie złośliwie. Po co im fundowac stresa? W UG wszyscy sikają przy drodze!!!! OBY!!
creamcheese
Ekspert bieszczadzki

Postprzez krzyś » 13 cze 2012, o 19:43

A ta... no.. UNITRA???
... i w ogóle...
krzyś
Bieszczadzki ekspert

Postprzez cinola » 13 cze 2012, o 22:23

Problem w tym ,że zależy mi na znajomości z nimi.A że znam ich troche to.....Kurcze czemu du...pa jest zawsze z tyłu .
cinola
Stonka bieszczadzka

Postprzez Sonka » 14 cze 2012, o 04:04