tydzień w Bieszczadach

Szlaki, czasy przejść, dojazd i inne praktyczne tematy

Re: tydzień w Bieszczadach

Postprzez creamcheese » 2 wrz 2012, o 06:42

gór mi mało napisał(a): jeżdżę w Bieszczady od 12 lat (średnio 2 razy na rok) i cieszę się, że wciąż jest w nich parę miejsc, do których dotąd nie dotarłam. Zostawiam je sobie na później.

Tak samo mam i ja :D choć jeżdżę od 30 lat. ...Pozdrawiam
creamcheese
Ekspert bieszczadzki

Postprzez luna19 » 2 wrz 2012, o 06:45

amstaf358 napisał(a):Jak to gdzie ? z....powrotem..

Jasne ze z powrotem ... to wszystko za malo, za rok jade na dłużej ... za szybko czas ucieka
luna19
Stonka bieszczadzka

Postprzez evva89 » 5 wrz 2012, o 18:23

Witajcie!
jako nie pierwsza tutaj pierwszy raz jadę w Bieszczady :)
Wiele razy byłam w tatrach le do Bieszczad zawsze daleko mi było.
planowany wyjazd to 22 z Gdańska a koleżanka 23 z Katowic, spotykamy się w Rzeszowie co prawda o różnych porach tam docieramy ale naszym pierwszym celem są Ustrzyki dolne. Koleżanka dojedzie dopiero o 19 do Rzeszowa więc nie chcemy za daleko jechać tym bardziej że to niedziela. (mniej autobusów)
Pytanie do Was czy to dobry wybór? czy na pewno zaczynać od Ustrzyk dolnych?
Jeżeli to bez różnicy to gdzie się kierować?
Mamy całe 4 dni i kawałek piątego. 28 musimy znaleźć się w Rzeszowie aby dojechać do Wawy i z powrotem do Gdańska
Jakie tracy polecacie nam Wybrać na taki mini tydzień?
Jesteśmy dobrze przygotowane kondycyjnie i chciałybyśmy spać w schroniskach co żeby nie taszczyć ze sobą karimat i śpiworów.
Naszym założeniem jest nie podjeżdżanie autobusami, tylko w całości "z kapcia" :)
Kierować się z Ustrzyk dolnych do Ustrzyk Górnych i wracać inną trasą? czy lepiej coś innego?
evva89
Stonka bieszczadzka

Postprzez kresowiak » 6 wrz 2012, o 07:46

Z Ustrzyk Dolnych do Gornych z "kapcia"?. Odleglosc ok.45 km. strata czasu.Polecam jednak podjechac autobusem do Ustrzyk Gornych i tam rozpoczac wlasciwe chodzenie po
gorach, mapa do reki i w droge.Powodzenia.